FAQ

Kan je ook speciale verzoeken/bestellingen plaatsen?
Dit kan zeker, heb je een speciaal verzoek, grote bestelling, event of iets anders specifieks? Dan kun je altijd een mailtje sturen voor meer informatie en de mogelijkheden.

 

Een van de specials kan ik niet vinden in de webshop wat nu?
Dat kan kloppen, we wisselen elke week van specials. Nieuwe specials komen, maar oude specials keren ook weer terug! Je mag ons altijd een bericht sturen, mocht je hoognodig een special willen bestellen, die op dat moment niet in het assortiment zit.


Wanneer wordt mijn pakket verzonden?

Wij werken met Pre-orders. Zondag gaat het nieuwe menu online. Je kan dan van zondag tot zaterdag 20:00u bestellen voor verzending donderdag in de daarop volgende week, dus niet de aanstaande donderdag (bestel je dus meteen zondag dan is de levertijd 1,5 week, bestel je zaterdag dan is de verzending donderdag). De verzenddatum van jouw bestelling kun je zien bovenaan de bestelpagina, en vind je ook terug in jouw orderbevestiging.

PostNL bezorgd normaal al de volgende dag. Maar dit kan ook 2-3 dagen duren.

Next day delivery 

Om toch een extra en sneller levermoment aan te bieden, werken we ook met een ‘Next day delivery’. Dit betekent dat we elke dinsdag  bepaalde items open zetten in de webshop, die je kan bestellen en meteen de volgende dag (donderdag/vrijdag) ook verzonden worden, dit zal een kleine beperkte hoeveelheid zijn en betreft het menu van de voorafgaande week (dus niet het huidige week menu). Je kan dus alleen items bestellen voor deze verzending met de tekst 'next day delivery' in de naam van het product. Andere items dus NIET en zullen worden geannuleerd, geld wordt min 1 euro administratie kosten teruggeboekt. 

 

Hoe wordt mijn pakket bezorgd?
Door PostNL. Je ontvangt een track en tracé code zodra je pakketje is aangemeld. Normaliter worden onze pakketten dan de volgende dag geleverd, maar dit kan ook 2-3 dagen duren. Wij hebben helaas geen invloed op mogelijke vertragingen bij PostNL door drukte (zoals tijdens feestdagen), dit is altijd een risico en zijn wij ook niet aansprakelijk voor.

Pakket verzekerd of onverzekerd laten verzenden met PostNL op eigen risico
We hebben een nieuwe optie mbt verzendkosten. Je kan ervoor kiezen om je pakket 'verzekerd' te laten verzenden. Voor een postpakket is dit 1,00 euro extra en voor een brievenbuspakket is dit 0,50 cent extra . Waarom verzekerd verzenden? Wanneer je voor verzekerd verzenden kiest, kunnen wij jou kosteloos een nieuw pakketje opsturen wanneer dit zoek raakt bij PostNL. Kies je niet voor de optie 'verzekerd verzenden' en raakt je pakket kwijt? Dan betekent dat helaas vanaf nu, dat je opnieuw bij ons zal moeten bestellen wil je alsnog je bestelling willen ontvangen en krijg je dus niet kosteloos een nieuw pakket opgestuurd.

Waarom bieden wij deze optie nu aan? Het gebeurd bij slechts 2% van de pakketjes dat die zoek raken bij PostNL. Vervelend voor jou als klant want je hebt niks ontvangen, maar ook vervelend voor ons want wij moeten een nieuw pakketje opsturen, wat dubbele kosten voor ons meebrengt en product verlies. Absoluut klant is bij ons koning en dat doen wij met alle liefde. Echter in tijden van inflatie en alles wat duurder wordt, kiezen wij er nu toch voor de verantwoordelijkheid deels bij de Klant te leggen. Wij draaien enorm verlies op zoek rakende pakketjes.

PostNL heeft voor ons (en voor jullie) de optie pakketten verzekerd te verzenden, dat kost extra maar op die manier krijgen wij wel het gehele order bedrag vergoed, wanneer een bestelling kwijt raakt. Wanneer een pakket nu kwijt raakt (zonder verzekering) en wij sturen kosteloos een nieuw pakket naar je op, betekent dit dus voor ons verlies waar wij niks aan kunnen doen. Hopend op jullie begrip.

 

Hoelang zijn de producten houdbaar?
Cookieballs: 10 dagen in de koelkast of 3 maanden in de vriezer.
Cookiebars: 3 maanden in of buiten de koelkast.

Cookiepies: 10 dagen in de koelkast of 3 maanden in de vriezer 
Cookie rotsjes: 1 maand buiten de koelkast

 

Wat is de levertijd?
Verzending binnen Nederland duurt 2-3 werkdagen met PostNL. Wij hebben geen invloed op vertraging.

Kunnen er ook grote orders geplaatst worden?
Ja, stuur dan even een mailtje naar info@chocolatecookieballs.nl

 

Hoeveel bedragen de bezorgkosten?
De bezorgkosten zijn 5,95 voor een postpakket en 4,50 voor brievenbuspost (1 tot 4 cookiebars of 2 XL flat cookieballs) binnen Nederland. Bezorgkosten voor België/Duitsland bedragen 7,95 euro.

 

Wat zijn de voedingswaarden?
Die kun je vinden in de hoogtepunten op onze Instagram pagina.

 

Ik ben zwanger en/of eet halal, kan ik de chocolatecookieballs en cookiebars eten?
Ja.

 

Hebben jullie ook glutenvrije of nootvrije producten?
Nee helaas niet. De kans is nu nog te groot op kruisbesmetting in onze kleine bereidingsruimte. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Dit kan helaas niet omdat wij op bestelling maken.

Ik heb een klacht
Wat vervelend! Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen zullen we altijd vragen om bewijs van de klacht, dit is vaak een foto van het product of hele bestelling waarover de klacht gaat. Zonder bewijs kunnen we een klacht niet in behandeling nemen. Gelieve op uw order mail te reageren, dan hebben we alle informatie meteen bij elkaar en kunnen we u helpen.